1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkaessasi sivujemme käyttöä, hyväksyt evästeiden käytön. Lue lisää.
  1. jeeukko

jeeukko NSA-vakooja

No miten "ilmais palvelut" pitää sitten tulkita? :facepalm:

2. Patrik

Patrik Luottojäsen

Ketjua putsattu hieman. Jatkossa sitten vain asiallista ja rakentavaa palautetta tai kysymyksiä palveluista. Eli offtopic ja turhat viestit loppuvat tähän, kiitos.

3. MJelly

MJelly Tulokas

MInun mielestäni sivut ei ole hienot. (Oma mielipide) Olen itse koodannut 6vuotta ja tulee ehkä vähän parempaa jälkeä. Sivuista ei saa väärän kuvan... Ei tulisi mieleen että tystori.net olisi palvelun tarjoaja kuten hostinger.fi.

4. Serd

Serd Legendaarinen jäsen

Siis häh?

5. MJelly

MJelly Tulokas

... Siis sivut ei näytä siltä miltä pitäisi. Eihän tuolla edes voi luoda sitä palvelinta.

6. ToNNi

ToNNi Aktiivinen jäsen

Nyt palvelin pyörii normaalisti vaihteeksi.
    Anteekis pienestä katkoksesta

Kysymystä:
    Mitä te haluaisitte pelipaikka.ovh tekevän?
    Mitä te haluaisitte pelipaikka.ovh tarjontaan tulevan?
    Mitä muuta te haluatte?

Update:
    Sivut ovat saatu pystyyn (vaihessa tosin vähän)
    Domain myös saatu
    Kotisivutilan tarjonta alkaa (SSL tuki)
    Staff sivulle tuli php script, mikä kertoo millon esim minä olen online tai offline(ts3).

7. Masa

Masa God Hanhi

miks osote vaihtu

8. ToNNi

ToNNi Aktiivinen jäsen

Osoite vaihtu juuri sen takia että meni vanhaksi.
    Ja ei saanu esim pelipaikkan facebook:in sivustolle tieto sivulle .us päätellä olevaa sivustoa laitettua.
    .ovh domain 2,80e vuosi

Tummenettu se tärkein syy miks vaihtu.

Päivitys:
    Nyt meiltä saa myös Webmail

9. ToNNi

ToNNi Aktiivinen jäsen

Sen verran asiaa että:
    Kotisivutila tarjonta lakautettaan toistaiseksi, syynä on että liian vähän tilaa.
    Kun palvelimella pyörii ts3, webmail, irc-palvelut. Shell tunnuksiin kuulluu toki kotisivutila, jonka 50Mt levytila muuttuu 10 - 25Mt levytilaan.

Tässä vähän tietoa kauan palvelin on ollut pystyssä:
    uptime: 00:02:41 up 28 days, 22:48, 0 users, load average: 0.00, 0.00, 0.00

ei nyt kauheen kova, mutta kovasti täältä pötkitään,

Mielessä toki olisi:
    Laajentaa tätä touhua vähän johonkin minecraft tai vastaavan serverin hostaukseen.
    Jos näin tekisin, niin tekisin ihan erilliset sivut, missä ruveta myymään servereitä tai vastavaa.

Mitäs mieltä te lukiat olisitte tästä ideasta?

10. Beta

Beta Tulokas

Okei näyttää hyvältä

11. ToNNi

ToNNi Aktiivinen jäsen

Juuri nini arvelinkin. Mutta jos ette usko että palvelin on viel pystyssä, niin on se.

tässä vähän Uptimea:
    uptime: 02:05:36 up 50 days, 51 min, 0 users, load average: 0.87, 0.38, 0.20

Ja Minkä takia ollaan vähän hiljasita pidetty, niin on toi IRC-palveluiden jako ny ollu tossa, ja minä harrastuksena striimaillen.

Kerro tästä sivusta