1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkaessasi sivujemme käyttöä, hyväksyt evästeiden käytön. Lue lisää.
?

Kävitkö Serverillä tämän postauksen jälkeen?

1. Kyllä

36 ääntä
    37,1%
  2. En

61 ääntä
    62,9%
  1. Vuokranantaja

Vuokranantaja Luottojäsen

PvP-Maa pelaajien käytössä! /warp pvp

2. Vuokranantaja

Joulun odotusta Sienimaailmassa!
    Tule ja avaa päivittäin uusi joulukalenterin luukku! Luukkuina toimivat kitit, jotka avautuvat pelaajille kuin itsestään joka päivä :)
    Edellisen päivän luukkuja ei voi jälkeenpäin avata.

• Tykkää Tykkää x 1
    • Hauska Hauska x 1
  3. Vuokranantaja

Nostetaampas tätä ihan postaamisen ilosta, Hyvää joulua.

4. Vuokranantaja

Survival-maata suurennettu 7500x7500 blockiin asti eli 2000 blockilla suuntaan. Myös nether ja end resetoitu.

5. Draami

Draami Overwhelmed

No heipä hei tännekin tällä kertaa kuulin yhdeltä hyvältä kaveriltani tälläistä: Miten on mahdollista että Sienimaailman ylläpitäjät koittaa crashata yhden entisen admin servun miksi? haluaisin kysyä nyt tätä teiltä siinä oli sienimaailman admineista: FinnishGamer4 LadyAuraFIN Joo_ olisiko hyvä että kesytät ne sinun villit adminisi ja alat jakamaan kuria heille? kiitos

• Samaa mieltä Samaa mieltä x 2
  6. Vuokranantaja

No nyt oli kyllä aika julkinen kannan otto. Jos lähdetään ensinnäkin siitä että minulla ei tämmöisestä toiminnasta ole mitään tietoa, se miten olisi mahdollista - no miksei olisi mutta minua ei ainakaan ole kutsuttu mukan partyihin.

Tällaisista asioista voisi tulla kertomaan vaikka suoraan sähköpostilla mikäli ovat totta koska näin julkisesti vähän ehkä minuunkin kohduvaa syyttelyä on helppo syntyä näin tällaisella kaikille avoimella foorumilla.

Mulla on hyvä luotto nykyisiä ja suurinta osaa vanhojakin admineita kohtaan, ja selvennetään nyt sekin että minulla itselläni ei ole mitään henkilökohtaista tämän todennäköisesti asian kanssa tekemisissä olevan "vanhan adminin" kanssa. Muista en tiedä, enkä muiden välejä pystyisikään itse korjaamaan koska en ole vielä oppinut esiintymään muina ihmisinä oikeassa elämässä.

No näin muuten vaan kun tässä jaaritellaan, niin tuota kaatamis juttua en itse edes usko koska kaikilla Sienimaailman admineilla on bannit ":D" sinne vanhan adminin serverille, kaikilla paitsi minulla.

Jos jollain on vielä jotain parempaa kysyttävää asiasta niin voit ottaa suoraan yhteyttä minuun sähköpostilla tuki(a)sienimaailma.net

P.S. en heidän villistä elämästään ole kysellyt.

Viimeksi muokattu: Tammikuu 6, 2016
  7. Draami

Draami Overwhelmed

Johtuen tästä crashaamisestä niin "Enti sellä adminilla palo hermot näihin "Sienen admin jengiin" ja mitä tutkiskelin tota bannilistaa eilisellä niin en ihan ymmärtänyt tätä Finnishgamerin juttua.. annettu bannit vanhalle adminille syystä: Aikuistu ? :DD

Mutta asia on sun ja entisen adminin välillä ainakin selvitetty joten eiköhän voida elää sulassa sovussa

Viimeksi muokattu: Tammikuu 6, 2016
  8. LadyAuraFIN

LadyAuraFIN Jäsen

Kävin sullekkin tonne toiseen vastaamassa, jos haluat sen sieltä lukea.

9. Tapani

Tapani Jäsen

Hyvä serveri! tosin sain piiskaa ylläpidolta mutta asiallisia ovat ! :3

• Aww Aww x 1
  10. Vuokranantaja

11. Vuokranantaja

Creative-palvelin päällä, huomenna KitPvP pelaajille.

12. Vuokranantaja

Nyt myös KitPvP päällä, Skyblock tulee myöhemmin.

13. Pörkki

Pörkki Luottojäsen

Nytkun mapresettikin tullu ni pelaamaan tänne vaan

14. Vuokranantaja

Nostetaampas, kun näyttää tämä sivusto olevan vielä pystössä, taas.

• Tykkää Tykkää x 1
  15. Vuokranantaja

Kerro tästä sivusta