1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkaessasi sivujemme käyttöä, hyväksyt evästeiden käytön. Lue lisää.
  1. gee

gee Muinainen jäsen

Geedreitch lähetti uuden tiedoston:

See Own Warnings (versio 1.0) - Sallii käyttäjien nähdä varoitukset, jotka heille on annettu.

Lue lisää tästä tiedostosta...

Viimeksi muokattu: Lokakuu 19, 2014
    • Tykkää Tykkää x 6
    • Optimistinen Optimistinen x 1
    • Velho Velho x 1
  2. jaqreven

jaqreven Roihun herra

Tämä Mineskeneen pls!

• Samaa mieltä Samaa mieltä x 6
  3. Joni

Joni Muinainen jäsen

Onko tämä jollain tapaa parempi kuin XenForon resursseista löytyvä vastaavanlainen addoni? En halua tähän vastausta, joka liittyy addonin yhteensopivuuteen XenForo 1.4 kanssa, sillä tuo XF resursseista löytyvä addoni saattaa ihan hyvin toimia tämänkin version kanssa.

4. gee

gee Muinainen jäsen

En ole varma löytyykö tuosta linkkaamastasi lisäosasta tätä ominaisuutta, mutta oma addonini lisää varoitukset näkyviin myös bannatulle käyttäjälle näkyvään virheilmoitukseen. Tarkistathan myös tuon Todo-listan.

Sinänsähän minulle on aivan sama kumman addonin asennat, sillä tämä ei lisää näkyvää brändäystä minnekään ja ominaisuushan on aina tärkein. Lisäksi jaoin tämän tänne lähinnä näyttääkseni että "katsokaa, tein tällaisen".

5. Joni

Joni Muinainen jäsen

Nyt, kun foorumit ovat päivitetty XenForo 1.4, voisi jotain tällaistakin asentaa. Pahoittelut, ollut hirveästi muita kiireitä, joten kokonaan unohdin puheen tällaisesta addonista. Pitäisi varmaan ylläpidon kannalta organisoida asioita selkeämmin esimerkiksi listojen avulla.

Tssgen tietoturvasäädöt ovat sitä tasoa, että hänen kannattaa itse asennella tähän tarkoitukseen addoni. Mikäli mulla on jossain Mineskenen hakemistoon tunnukset, olen nyt loppuviikon väärässä paikassa suhteessa whitelistattuun IP-osoitteeseen.

Ping @tssge

• Tykkää Tykkää x 1
  6. tssge

tssge Ex-Diktaattori

Pistetään asennukseen koulupäivän jälkeen tai keskellä sitä.

Btw, aika cool, että meidän omat käyttäjät tekevät addoneita : )

• Samaa mieltä Samaa mieltä x 9
    • Tykkää Tykkää x 3

Kerro tästä sivusta